kulturingas rašė:Tuomet istatymai apie prekiu grazinimus irgi nereikalingi? Melanginga reklama - oh well, tegul zmones atsirenka kuo tiketi.
Taip. Yra du keliai - arba žmonės patys pasirenka kuo tikėti, arba už juos tai padaro valdžia. Man mieliau būtų turėti teisę rinktis pačiam, su visomis iš to kylančiomis pasekmėmis, negu tokios teisės neturėti, kaip yra dabar.
kulturingas rašė:Kelio zenklai - nafig ir jie, kas ne durnas zinos kur ir kada suletint, ir t.t..
Turbūt norėjai parašyti sarkastiškai, bet parašei gryną tiesą -
http://www.spiegel.de/international/spi ... 48747.html
http://www.dw.de/european-towns-remove- ... /a-2143663
Kelio ženklai blaško vairuotojų dėmesį. Visuose vykdytuose eksperimentuose (apie kuriuos aš girdejau),
kai gatvėse buvo panaikinti visi kelio ženklai, saugumas keliuose smarkiai padidėjo, o avarijų/nukentėjusių/žuvusių smarkiai sumažėjo.
kulturingas rašė:Velgi i moteriskes istorija paziurejus, juk zmogui visa gyvenima, visa visuomene, per visus galus kale i galva "morales normas" ir "pasekmes uz ju nesilaikyma". Dabar ateina laikas kai ji pati nukencia nuo ne itin etisko (nes nerandu geresnio zodzio) kalinio, ir tuomet ta pati visuomene nuo moteriskes staiga nusisuka? Tai kokia teise mes turejom zmogui visa gyvenima pasakoti apie kazkokia morale apskritai, jeigu po to patys jos nepalaikom (ne asmesniskai tu ar as, bet visuomene su mokyklom, teismais ir viskuo)? Sitoje vietoje man galai jau nesusiveda.
Palaikyk moralę ir etiką, elgdamasis moraliai ir etiškai, o ne aiškindamas kitiems, kaip jie turėtų elgtis.
Ir apskritai, nėra tokių dalykų kaip "moralė" ar "etika".
Prieš 200 metų, išnaudoti juodaodžius, ir laikyti juos vergais/prekėmis, nesuteikiant jiems tokių pačių teisių, bet naudojantis jų darbo vaisiais, buvo moralu ir etiška. Šiandien mes baisimės, kokie "amoralūs ir neetiški" žmonės buvo tais laikais.
Prieš 100 metų, išnaudoti moteris, ir laikyti jas vergėmis/prekėmis, nesuteikiant joms tokių pačių teisių, bet naudojantis jų darbo vaisiais, buvo moralu ir etiška. Šiandien mes baisimės, kokie "amoralūs ir neetiški" žmonės buvo tais laikais.
Šiandien, išnaudoti gyvūnus, ir laikyti juos vergais/prekėmis, nesuteikiant jiems tokių pačių teisių, bet naudojantis jų darbo vaisiais, yra moralu ir etiška. Po 100 metu žmonės baisėsis, kokie "amoralūs ir neetiški" mes buvome.
Artimoje ateityje, išnaudoti nebiologines gyvybes formas (dirbtinį intelektą) ir laikyti jas vergais/prekėmis, nesuteikiant joms tokių pačių teisių, bet naudojantis jų darbo vaisiais, bus moralu ir etiška. Tolimoje ateityje, žmonės baisėsis, kokie "amoralūs ir neetiški" jie buvo.
Ir t.t., ir t.t., ir t.t...
P.S. Ar kadanors susimąstėte, kas apskritai yra įstatymai, ir kodėl jie kuriami? Kiekvienas įstatymas priimamas tik vienu iš dviejų atvejų:
- kai egzistuoja kažkokia pasikartojanti problema, kurios tuo metu egzistuojančios technologijos dar neleidžia išspręsti;
- kad padidinti valdžios galią ir žmonių kontrolę.
Taigi, kiekvienas įstatymas = neišspręsta problema ir/arba žmonių kontrolės mechanizmas. Įstatymai problemų nesprendžia, jie geriausiu atveju jas paslepia (o dažniausiai - padidina).
P.P.S. Visa tai ką parašiau, yra mano asmeninė nuomonė.